Helgen i bilder.

Väldigt rolig fredag ! Kan inte sätta fingret på vad som var kul eftersom att det är ganska så dimmigt. Men jag vet att jag hade grymt kul , att jag var glad och sprang runt som en liten iller och skrattade ! =)
I går spenerade jag mesta tiden i soffan . Sov och kollade på tv. Det är väl smällar man får ta.

 



Låter bilderna tala för sig själva ! Känns som att det är bäst så ! ;D
Vi var väldigt glada och hade väldigt kul !

Nu är jag extremt sugen på något! Man kanske skulle göra chockladbollar ! Eller ?!


Kommentarer
Postat av: Felice

Nu får du bamemig bums ta bort svettbilden på mig ! not nice at all ! jag ger igen annars ;D

2009-02-01 @ 22:00:21
URL: http://felicecarool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0