27/2-09 . Skolan

Godagens

Jag kom iväg till skolan idag trotts att jag var sjukt trött i morse. Ska erkänna att jag kom lite försent och missade genomgången utav dagens uppgift. Fy på mig ! Läraren vi har nu är en av de värsta lärarna på skolan . Jag är ledsen att säga det men va fasen har kvinnan bakom pannbenet ? Jag sitter och läser igenom uppgiften.

Jag: Jag förstår inte uppgiften .
Lärare: Nae men jag har gått igenom den för klassen .
Jag: Men det hjälper ju inte mig. Jag ber ju om hjälp nu, kan du inte förklara då?
Lärare: Jag orkar inte en gång till det blir för mycket.
Jag: Jaha men då får jag väl försöka fatta själv då .
Lärare: Ja du får väl göra det.
Sen sitter hon och vrålglor på mig och eftersom jag är trött har jag väldigt svårt att vara trevlig.
Jag tittar upp
Jag: Ehh aa tack så mycket ?!

Tur att Disa var snäll och förklarade i alla fall ! Disifisi skulle byta plats med våran så kallade lärare?!


Pappas skorta
Ljusa jeans
Svart flätat skärp
Stoffes klocka (inte den på bilden)
Halsband med svart äpple


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0