090213

Nu bär det snart av till skolan ! Tog en liten sovmorgon idag . Har ju inte kännt mig allt för kry denna veckan så jag tyckte att jag förtjänade att sova bort lite utav min förkylning ! Hade endå inget att göra i skolan efter som min del i dokumentärfilmen redan var gjorde här om dagen ! =) Nu ska jag in och kolla hur resultatet blev och jobba lite på vårat projekt ! Najs najs fågelbajs !

Nepp nu ska jag dra på mig kläder, strumpor och skor , borsta mina små gaddar, spreja håret och dra till bussen !
Vi hörs senare idag ! Pusshejs <3

Oh just ja . Ni glömmer inte att det är otursdagen med stort O idag va ? Hmm spännanade ! ;D


Bjussar på en fjollbild ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0