090219

God kväller !

Nu känner jag att jag har varit lite småduktig så där fram mot småtimmarna . Jag har nämligen (med lite pushning från Elin) tagit reda på vad jag har kvar att göra i alla ämnen , sedan har jag skrivit ner dem på ett pappir så att jag snabbt och enkelt ska kunna stryka över det jag gjort klart ! Tummen upp till mig och en tack-kram till Elin ! =)

Nog om det . För typ 40 minuter sedan kom jag hem från LolloFis ! Hon och jag har spenderat kvällen i hennes soffa. Skrattat åt sveriges värsta bilförare och så har jag skrattat till duke of hazzard. Inte hennes humor så vi bytte film till något vi båda gillar ! Dirty dancing 2 Havana nights ! Huhuuu gissa varför vi gillar den rullen ! Diego Luna säger jag bara ....har ni ingen aning om vad jag menar med det så bör ni kolla in filmen !!!


Denna kille vet hur man rör på höfterna ! Att han talar spanska är ett skitbra plus i kanten ! <3

Nu ska jag rota igenom kylskåpet . Känns som jag är sugen på något ! Hur jag nu kan vara det efter att ha smällt i mig Nio stycken fake-MummsMumms. Usch så jag måste se ut på insidan !

Kommentarer
Postat av: Anonym

det årdnar sig ;) <3

2009-02-20 @ 16:09:19
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0