Helgen

God dagens !

Oh ni anar inte hur min helg har varit . Helt banan ! Men det gillar vi ! Trotts att jag hade lite smått ångest igår . Men det tillhör ! ;D

Kvällen började hos Fani. Jag och Felice kom dit vid nio kanske ?! Hällde upp ett varsit glas vin dirket . Efter ett tag försvinner Felice och i nästa sekund står hon där med fyra shottglas och skriker Sambucca Tjejer ! Wihoo Tror ni att vi blev något glada eller ? We <3 sambucca ! Efter två shottar och lite vin så drog vi vidare till Julia ! Där fortsatte vi festa ! Vin , dans och massa galna upptåg ! Vid tolv drog vi ut ! Och ja....väl ute slängde vi i oss två shott till , skakade våra rumpor och hade skitkul !

I lördags vaknade jag upp klockan 9 och kände mig fortfaranade full . Åkte hem vid 11 och sen sov jag hela dagen . Gick endast upp för att äta . Vid sextiden vaknade jag till liv skulle jag tro ! ;D

Här får ni några bilder sen ska jag proppa i mig ostbågar och börja packa lite småsaker i mitt rum!
Den 1 mars flyttar vi allesammans ! Bara så ni vet ! ;D


Kommentarer
Postat av: Fani

we're the shit :D haha bästa de där med sambuccan alltså. disa ba flippa, hoppar upp, skriker och välter stolen, hahah xD puss (L)

2009-02-09 @ 02:06:37
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha 3:e och 4:e bilden ! Klockrena !:P haha

bästa bilderna !:P<3

2009-02-09 @ 20:32:37
URL: http://elinmaria0.blogg.se/
Postat av: Disa

hhaha, WOOOH saaaambucca :D

2009-02-10 @ 17:13:01
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0