Sju sanningar om Daniella !

Jag blev utmanad av Matilda. Jag orkar inte utmana 7 till så jag utmanar alla som känner för det ! =)


1. Jag sover med gossedjur. En ko som jag köpte i stockholm när jag gick i mellanstadiet .

2. Har fobi för peircingar !

3. Pratar ganska så ofta med mig själv. Oftast när jag är irriterad, men kan nog förekomma annars med.

4. Svär massor .

5. Jag tycker att det är skitkul att laga mat och baka . Måste säga att jag är bra på det också !

6. Jag är rädd för framtiden och för att bli gammal

7. Dålig förlorare och har svårt att säga nej om någon utmanar mig. Jag kan säga nej men det tar emot.


Okej nu så . Det är fasen tagit evigheter för mig att skriva dessa sju sanningar . Är inte den snabbaste tänkaren kanske. Var nära att ge upp vid sanning nummer 3 . Som sagt . detta var en utmaning och då måste jag göra den . Annars blir jag ju atomatiskt en förlorare och det funkar ju inte ! =)




Kommentarer
Postat av: Fani

haha kan se dej gå runt och svära för dej själv då du är irriterad, något jag verkligen kan tänka mej faktiskt haha xD är också rädd för framtiden och att bli gammal. i wanna be forever young liksom, vf tror du jag har den låten tattuerad på min kropp? haha :p du får gärna visa dina bak (du får gärna visa din bak såg det nästan ut som nu, hahah) och matlagningsskills nån gång alltså, hähä ;D så söt bild på er:) pussigull(L)

2009-02-26 @ 23:20:16
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0