090227

God Fucking morgon på alla ! Jag är verkligen skittrött. I natt sov jag som den lilla prinsessa jag är, men mitt i allt ringer telefonjäveln. Jag får panik ställer mig upp (sover fortfarande lite ) och börjar dra i lampsnörerna, startar fläkten svär och stampar med fötterna . Trodde nämligen att det var min väckarklocka. Men nej nej det var det inte . Det var Linus. Vem fasen är Linus ? Jag känner då ingen Linus , bara min döda fågel ! Hmm....
Samtalet lät typ så här :

Jag: Öhh hallå?
Linus: Hej vad gör du ? Kom hit och sjung lite !
Jag : Va ? Vem fasen är det här ?
Linus : Din största manliga idol inom sång !
Jag: Va ? Vad pratar du om ? Vad heter du ?
Linus : Linus heter jag . Rani's kompis . Känner du Rani?
Jag : Ehh Rani? Aa jag känner Rani.
Linus: Då så kom hit och sjung !
Jag får panik , fattar fortfarande inte vad som händer:
Vad fan är klockan ? När ska jag upp ?  Varför i helvete ringer du mig ?
Linus: Klockan är fyra. Vi vill inte sova . Kom och festa det blir kul ! Om jag ringer dig om 20 minuter så möter vi dig!
Jag: Det går ingen buss nu . Jag har skola plus att jag vill sova . Vissa av oss går faktiskt i skolan Hah ! 
Linus: Men buhu då. Jag ringer dig i morrn gumman, typ vid 12 i stället då, det blir väl bra ?!
Jag: Mhmm gör det .
Klick

Vad i hellskotta. Varför ska jag sjunga klockan fyra på morgonen ? Låt mig sova liksom. Hehehe
Nepp nu är det dags för smink.

Puss hej . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0