090220

Idag är vi på det igen . Ikväll blir det förfest hos Julia med favoriterna och sedan utgång !

Har sprungit runt som en liten toka och provat kläder ett tag nu och jag måste säga att jag är nöjd över resultatet !
Söt min bror var förut då . Jag lånade nämligen en tröja av honom , utan att fråga så det kan räknas som stöld ;D I alla fall, när jag stod där framför spegeln kände jag att allt skulle se bättre ut med hans klocka också och för att få låna den krävs det en kvinnas list och lite fjäsk.

Jag : Stoffe...du vet att jag älskar dig va ?
Stoffe: Ehh ahaa....
Jag: Jaa så jag tänkte...
Stoffe: VA HAR DU SNOTT NÅTT MER ?
Jag: Nej men jag tänkte att din klocka skulle vara fint till det här !?
Stoffe: Går den sönder köper du en ny !

Hmm är det inte möjligt för en syster att säga till sin bror att hon älskar honom utan att det ska finnas en baktanke ? Tydligen inte ! =P

Dessa kläder tänkte jag ha idag i alla fall . Vad tycks ?

Tee med tryck
Shorts
Stoffes klocka
Platå pumpsen.
Svarta strumpisar

Kommentarer
Postat av: Fani

det var skitsnyggt, som sagt ;D very very oh so stylish :D puss (L)

2009-02-23 @ 01:12:30
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0