091219


I don't want a lot for Christmas
There's just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is...
You




Nu har jag pyntat granen och ätit polkagriskäppar ! Fixar lite stämning här
i stugan. Nästa rum på listan att pynta och städa är mitt rum. Nu smäller det snart, aa snart är det julafton. Samtidigt som jag lägtar massvis så känns det lite sorgset. Saknar min Mormor sjukt mycket ♥. Hon var ju halva julafton! Det är inte rättvist men det löser sig. Kommer bli bra och mysigt ändå. =)

Nu ska jag gå och äta en till käpp och dricka Juice!
Puss och God Jul !


Kommentarer
Postat av: Elin

tötis ^^ <3

2009-12-20 @ 12:56:26
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0