091210.

I'm dreaming of a white Christmas 
Just like the ones I used to know 
Where the treetops glisten, 
and children listen 
To hear sleigh bells in the snow



Jo men visst vett ni , här sitter jag och lyssnar på julmusik i hopp om att hitta minsta lilla julstämning. Roligare när man var en liten plutt, då man hade sömnsvårigheter redan en vecka innan jul för att tomten skulle komma. Men ingen fara på taket , i helgen är det ju Lucia , det kankse för med sig lite jul ! =)
Idag kom min lilla Lollofis hit på fika. Blev tea, kladdkaka och ostbågar i mängder och eftersom vi inte har setts på evigheter fanns det hur mycket som hellst att snacka om. Så mysigt så.♥
Fick även tag i min Norgevän idag. Ringt som en galning i en vecka nu! Nämligen så att jag och Däääjsyy drar till Norge på en mini-resa den 4-10 januari ! Ska bli så jäkla kul, fy vad jag längtar ! Tack Patrick för att vi får komma och bo hos dig!=D
Nu ska jag dra mig mot dusch, pizza och säng. Är så sjukt seg idag kommer somna som en stock.


Natti natt =)

Kommentarer
Postat av: Disa

ge mig lite pizza också! (y) skitbra lixom :D

norge baby here we come! :D

2009-12-11 @ 12:05:11
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0