091209. Shawty, what your name is?

You say you like my bag and the color of my nails
You can see that I got it goin' on
I wanna make sure you remember me
So I'ma leave my number on your video phone

I got no time for frontin'
I know just what I'm wantin'
If it's gonna be you and me?


Jag är så där skönt seg idag, känner att jag uppskattar min säng och mina lurviga mysstrumpor dubelt idag. Sen är jag väldigt nöjd över intervjun idag också, är det så att jag inte får jobbet så kommer jag fortsätta vara nöjd över den för enligt mig gick det bra! =)
Nu löper jag in till köket och slänger ihop något gott till scrubs ! Är sjukt sugen på kladdkaka, frågan är om man orkar göra det så här dags ?!

Pussiluuu♥

Video Phone

Kommentarer
Postat av: Disa

har du någon kladdkaka kvar ? jag blev sjukt sugen din lille fäääs! klart det gick bra på interjuven :D du har nog ingeting att oroa dig för! :) och ikväll ska vi hitta på något mysigt och roligt :D vi samlar på oss massa samtalsämnen och så tar vi en fika eller något sånt skojj xD hihihihihihhihihihihiihiihhihihihihihiihhiih

fyfan vad jag är uttråkad ass!

2009-12-11 @ 12:04:26
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0