091208. Lust och fägring

God kväll.

I morgon håller ni tummarna för mig va?
Jobbintervju på morgonen. Är lite smått nervös men jag kopplar på charmen, gör mitt bästa och sedan får vi hoppas att det räcker hela vägen. Skulle vara grymt skönt att få jobba lite. Vet inte om jag har så jättemycket att mer att skriva om, min dag har inte varit så händelserik. Har varit på kursen, försökt få tag på min norgevän och lagat mat till familjen. Mycket roligare än så blev det inte. Nu ska jag gå och fixla lite tea och paj. Är mätt som fasen men ska nog hitta en lite lucka.

Ska passa på o tacka min underbara morfar också som kommer och hämtar mig i morgon o kör mig till intervjun trotts att det gick buss. Min bästa morfar uj vilken kärlek jag känner till honom ♥
Glöm nu inte att hålla tummarna ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0