090812.

Ni vet när man är så där jäkla trött på morgonen och det känns som att man aldrig kommer komma upp ur sängen. Sådan morgon hade jag idag , men helt från ingen stans så händer det där som får än att flyga upp och hoppa i sängen. Nämligen Skatteåterbäringen ! Tjohoo där mina damer och herrar , det kunde verkligen inte komma lägligare. Nu ska jag bara se till att inte pengarna rinner mellan fingrarna på mig. I morgon ska jag även ringa till skolan och kräva lite pengar från dom! ;D  Mahahaha ....

När jag och morsan var på stan för att sätta över pengarna på mitt konto så passade jag på att shopa ett par tights. Var osäker på om jag skulle lämna tillbaks dom eller inte men nej , dom får stanna kvar. I Like them


Nu börjar vänner snart , de ska jag se. I morgon ska jag en sväng på stan igen. Bror min ska köpa sig ett par dojjor och jag ska se om jag kan fynda mig ett slappt linne ! =)

Pussar 


Kommentarer
Postat av: Elin O

visst är det nice. :) du har alltså inte heller

lämnat in matersättningsblanketterna till skolan?

love

2009-08-14 @ 01:14:13
URL: http://elinmaria0.blogg.se/
Postat av: Fani

snygga ju :) helt rätt att behålla dem (y) pöss

2009-09-01 @ 20:38:57
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0