090817

Hellu .
Måndag idag , i morgon börjar de flesta skolan vilket får mig att inse att nu är jag verkligen arbetslös på riktigt. Fan va trisst det blev!  Har Ringt till förra skolan idag i alla fall . Ska dit i morgon, lämna in papper o prata lite. Äntligen !
Vid 17.00 ska jag möta Felice på stan , ta en liten runda och sedan fika . Mys på den.

Anledningen till mitt dåliga bloggande är brist på ork och att jag har haft annat för mig. I torsdags drog jag mamma och bror till morfar ute på landet. Sjukt skönt. God mat och massa chill ! Drog ner till bryggan och fiskade, eller aa försökte fiska, blåste så väldans mycket. Gillar att sitta där nere vid vattnet , så sjukt fint där borta ! =)

Jag och Brorsan gjorde vårt bästa för att fixa käk

Japp Danni Fixa middagen . Kanske skulle sattsa på en karriär som Fiskare ?!

Nej återkommer om min helg senare . Nu ska jag fixa mig lite .
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0