090825

Wihoo vad allt känns trisst idag. Plugga matte och söka jobb är det som står på Schemat idag. Funderar på att gå och köpa nudlar och Ben&Jerrys.
Igår träffade jag och Felice Gabbe på stan för en fika. Han kom hem från Grekland i söndags =) På kvällen var det fotboll som gällde. Jag, mamma, pappa, bror, moster och morfar begav oss till parken. Mys på den mina damer och herrar.
Nu ska jag gå och göra mig en kopp kaffe till. Tycks vara omöjligt att vakna till liv idag.
I morgon ska jag ner till stan och införskaffa mig lite nya kläder då passar jag även på att hämta min kamera hos Josse. Kryllar av roliga bilder där på!;D


Mhmm ....min favorit i frysdisken ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0