090818

Tjuhuu nu har jag gjort det jag ska idag. Var och lämnade in matersättningslappen och fixade prövning i matte och religion. Nu har jag lite att göra om dagarna kan jag lova. Eftersom att någon på Bauer tappade bort eller glömde bort min ansökan om prövning i matte så har jag bara sju dagar på mig att plugga in tre kapitel. Nu råkar det ju vara så att jag inte är den snabbaste när det gäller uträkningar och skit. Men jag ska klara det. Lite press har väl ingen dött av?!
Om ett tag ska jag träffa Felice. Vet inte om det blir en promenix eller kanske en fika! Får se lite.
Ursch nu känner jag mig helt slut på energi och jag har inte gjort alls mycket idag. Brukar känna mig så när tankarna blir för många och när jag blir stressad på fel sätt. Löser sig. Ska rota fram matteboken nu och sedan skriva någon sorts plan. Hört att det ska funka bättre om man planerar ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0