090413 - Gårdagens fika i solen

Sista dagen på lovet , trisst men sant . Skönt att jag börjar skolveckan med psykologi och halvdag .
Igår fikade jag i alla fall med Disa och Lilla Klara. Fikade på både Fräcka och Coffee. Väldans mys. På Fräcka fikade vi med Närmin(?) och hanns kompis, till coffee drog vi för att Klara ville ha sin cocktail. Efter ett tag kom Matilda och henns kompis och gjorde oss sällskap ! Med andra ord , en trevlig , rolig och social kväll ! (=


En kopp vaniljtea om dagen är bra för magen !


Disa: Fy faan , den smakar ju skit.
Jag: Skit samma låtsas att den är god , det ser bra ut !
Disa: Okej ! (Drar på supersmilet !)

Klara gillade den i alla fall. Visst är hon och Disa lika ! =D


Nu måste jag fixa mig lite , Felicia kommer hit om en timma och sen ska vi tro det eller ej dra ner till stan och fika. Va ska jag ha på mig idag tro ,(?!) humm svårt.

Hörs sen <3

Kommentarer
Postat av: Fani

haha, är man nånsin redo typ? xp hahaha bilden på disa sen det som står under xD komiskt! puss<3

2009-04-14 @ 00:32:31
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0