090401 - vårkänslor

Ohh är det inte underbart väder ute idag eller !!? Får lite ångest över att jag sitter inne nu men jag har faktiskt varit ute hela dagen . Blir så löjligt lycklig av vädret , ni vet ler hela tiden och fnissar som en liten flicka . De ä ba kääärlek !
Idag efter skolan drog jag, Felicia och Disa ner på stan och tog en latte med tillbehör från Donken (efter mycket om och men) satte oss på en bänk , njöt av solen och kollade på söta killar ! ;)
Satt där i säkert två timmar , man måste ju ta vara på solstrålarna.


Detta är dagens klädsel. Vårigt och fint , skorna köpte jag igår Bh:n lika så men den ser ni ju inte ;D


Igår hängde jag också på stan . Jag och Bästis Felice gick runt på stan och kollade in vårkläderna. Fick hem BH, Trosor och ett par skor. Efter gick vi och satte oss på världens bästa smörgås-ställe, Sandy's. Älskar mackor med gojs och sallad i plus att man fick en liten påse lantchips . Har ni inte käkat där så har ni missat något, Okej !? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0