090411- torsdag i bilder.

Hallå och glad påsk ! Tänkte slänga in bilder från i torsdags. Troligen den roligaste utgången på länge! Crossfire var så jäkla bra. Inte nog med att dom var bra , Jag , Felicia och Icka festade även med dom, Folke och IceMan. Skitkul var det. Vi alla skuttade runt som små möss , alla utan IceMan .....han dansar inte , nej nej verkligen inte ! ;P Nee jag kan faktiskt inte beskriva hur kul vi hade , men va faan kan man vänta sig annat eller ?! ;D


Förfestade hemma hos Murre (Slängde i oss tre starka groggar och sprang till spånkan)

Häng inne på toan . Känner ni spöket eller ? Så vit att jag fångar upp blixten !
Humm kanske borde presentera mig för ett solarium ?!


Häng på toan med Icka innan Crossfire äntligen dök upp ! =D

Bästa Crossfire ! =D

Felice och IceMan ! Cooling där , =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0