090427 - msn

Felice och jag på msn nyss :

Jag säger:

du skrev ben & jerry's . vill du ha en smocka eller ? nu blev jag jättesugen trotts att jag har ont i magen haha


Felice´ säger:

hahahah DU är lätt cp alltså ! : P


Jag säger:

hahaha min mage är cp ! Bubblar som aldrig förr !


Felice´ säger:

mahah, Go N have a shit then


Felice´ säger:

If U gotta Dump U gotta Dump son !

Felice´ säger:

(Big N rob) Bäästa serien .


Jag säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA


Jag säger:

nee men jag skulle vilja lägga mig i fosterställning och vagga lite

Mm för mycket godis gör så att man får ont i magen . Tycker synd om mig sjävl. Ska lägga mig i fosterställning och tröstäta ! Så är det ....hörs i morgon !
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0