090426.

Jag gillar inte alla dessa moln som tagit över . Jag vill ligga ute och sola ryggen (missade det igår och fick endast färg på framsidan) men nepp då är dom där, molnen. Nu är jag hemma hos moster Petra. Vi har käkat grillat med ungspotatis toppat med vitlökssås och ananaspaj till efterätt. Yummi ! Snart kör nog morfar hem mig. Funderar på att städa mitt rum idag . Tåls att tänka på även om jag inte kommer att göra det . Jag är en slarver, bara att acceptera.
Jag hittade en bild på mig från 9:ans avslutning.

Lite sötebjörn var jag allt i min Babyrosa Balklänning, lockat hår och gammel-mormors strass.
Känns som evigheter sen. Nu är det ju snart student. Oh vad jag längtar (=

Jag kilar nu . Hörs senare när jag kommer hem !
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0