090426- när botten är nådd


Hatar när detta händer. Ena stunden sitter man där och njuter en minut senare tittar man ner i burken och då är det bara botten och en sked kvar utav glassen . Det är inte okej ! Inte ett dugg coolt !
Min helg har i alla fall varit superduper bra . Nu längtar jag till nästa. Men det går fort , i morrn stannar jag hemma från skolan igen sen får vi se om jag går på tisdag eller om det blir onsdag.  Saknar att gå till skolan faktiskt. Missförstå mig inte nu. Jag saknar inte skolan utan alla söta fillurer i skolan. Så de så !
Nepp nu ska jag fixa mig för kvällen och sedan placera mig i sängen, gläppa runt bland kanalerna och sedan somna !
Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0