090420- 19/4 en söndag hos mormor och morfar


Igår tillbringade jag med familj hemma hos mormor och morfar. Från början viste vi inte att mormor skulle få komma hem. Men det fick hon. Vi hann bara vara där i en halvtimma kanske , så ringde hon och sa att hon skulle få permis. Wihii så glad jag blev. Tror inte att jag saknat henne så mycket som jag gjort den senaste tiden. Hon kan vara den starkaste kvinna jag stött på. Helt klart en förebild.
Blev en slapp outfit , inget smink , god mat och mys framför elden. Jag var jätte frusen igår.
Nu ska jag sova. Eller nee inte sova men lägga mig i sängen i alla fall. Stannar hemma i morrn med. Skönt och välbehövligt !

Min gammelmormor "Dadda". Så vacker ! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0