090418- Walcott

Jason Mraz. Kan inte det vara en utav de bästa artisterna. Fasen jag kan inte sluta lyssna på hans låtar. Underbart ! (=
Igår drog jag och Felice till Jeppe och firade att han fyllt 20. Det var menat att vi skulle dra hem när dom drog ut men så blev då inte fallet. Det var kul i alla fall , eller aa ett tag . Vid två tiden drog vi hem. Kände att vi hade fått ut det mesta utav kvällen och att vi lika gärna kunde dra hem. Väl hemma käkade vi chips och tjattrade i en timma sen bestämde jag mig för att slockna .
Nu ligger jag i mammas och pappas säng och lyssnar på Jason. Ska gå och tvätta ansiktet och skutta ut i solen nu tror jag. Ikväll blir det grill hos Julia. Mysipys !  Vi hörs senare då kommer bilder från igår och bild på vad jag ska ha på mig ikväll !


Sås ska det va ! Ge mig Walcott så är jag nöjd ! Yummi


Kommentarer
Postat av: elin

Dåligt att ni inte hörde av er om att ni inte skulle komma,(lördag) faktiskt rätt besviken eftersom jag satt och vänta på ett svar.

2009-04-19 @ 21:07:56
URL: http://elinmaria0.blogg.se/
Postat av: Anonym

men somsagt, nu vet jag ju hur de känns när man säger att man ska höra av sig. Förlåt. :£ <3

2009-04-19 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0