090417

God morgon mina damer och herrar (?)
Här sitter jag i skolan och har rast . Igentligen ville jag inget hellre än att stanna hemma idag , sätta på musik och strutta runt all by my self . Men icke sa nicke ! Tyvärr är ingen av mina projekt-polare här vilket måste betyda att jag slutar efter lunch.
Denna helg blir en lugn helt (kors i taket). Ikväll blir det nog 20års fest och när dom drar ut drar jag och Felice troligen hem. I morgon (lördag) hoppas vi på fint väder och grillning någon stans och söndag slappisdag med mammsen (ska inte missa Gossip och One tree hill den här veckan). Känns som att det kommer bli en väldigt bra helg. Hoppas det ! (=

Så här lämnade jag hemmet idag.

Jeans-skjorta
Tee med tryck
Mörka jeans
Klocka+armband
fake converse
Solisar
(skinnjacka utomhus)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0