090417- kvällsbad ?!





































Igår badade jag . Körde med bubblor , ansiktsmask och hårinpackning + att jag satte igång en film (Tips från Felice).
Visst låter det mysigt !? Tycker jag i alla fall , saken är det att jag inte gillar att bada, jag blir uttråkad och det slutar med att jag bara badar i fem minuter. Sedan åker vattnet ut och duschen sätts igång . Jag är en dusch-människa helt enkelt, inte en badis. Fem minuter räcker , i fem minuter är det skönt sen kan det vara. Efter det har jag tröttnat på att stirra på mina fötter och skummet har försvunnit. Where's the fun ?!

Kommentarer
Postat av: Felice

Sååja =D ,Nu blev jag en lycklig fis !! Proud Moma ;)

2009-04-17 @ 12:09:35
URL: http://felicecarool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0