090417

Här spelas Noice för fulla muggar. När mamma och pappa börjar dunka dom i så vet man att antingen är det snart sommar eller så längtar dom tillbaka till the old days. Nu är det nog mest för att sommaren snart är här tror jag ! Båda sitter nämligen och steker i solen med en öl i handen . Jag dricker tea idag för jag har en lugn helg. Japp så äre, så äre ! Snart kommer FeliceGris hit. Vi ska fixa oss och vid halv åtta drar vi och firar Jeppe . Där rök den lugna helgen tänker ni då , men nej så är det inte ! (=
Idag är det en bra dag , känner mig glad som satan . Efter skolan satt jag och Matilda på min balkong med en stor kopp kaffe och njöt. Snacka om mysiga kvällar i en park med engågnsgrill, korv, potatissallad i en plastbytta och sen en grogg/vinare/cider på det ! Myyys ! Resten utav dagen har jag kollat på Shan tha man. Så rolig. Slängt iväg sisådär hundra o-charmiga asflabb för mig själv. Sen har jag suttit på balkongen . Är brun som fasen nu , bara så ni vet ! (=


Time 2 go . Vet inte vad jag ska ha på mig ikväll ju ! Satan i gatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0