090409- skärtorsdag

God dagens . Skärtorsdag idag , härligt nu drar påsken igång på riktigt. Det är nog den bästa högtiden nästan , tror jag .
Dagen till ära blev jag skapligt frisk också, har velat hela dagen om jag ska ut ikväll eller inte . Men vem fasen försöker jag lura ? Tror ni jag kan stanna hemma när crossfire kommer ?! Nee va ....ursch min plånka försöker få mig att stanna hemma , tyvärr kommer inte partytarmen lyssna .

Nu måste jag fortsätta göra mig vacker . Ska slänga in bild på vad jag ska ha på mig sen plus att jag lovar att uppdatera oftare. (Y)


Vad sägs som att fylla 18 igen?! Nee men om 1 1/2 månad , då ni. 19 årsfirande med mina fina ! =D

Kommentarer
Postat av: Fani

wihooo, ses fram emot :D!

2009-04-11 @ 13:44:11
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0