090405

Solen är tillbaka efter en dags semester. Skönt som fasen. Jag var ute förut med kusinerna från stockholm och matade änderna. Ursch och fyy , kanske inte mitt smartaste drag idag, jag är nämligen skiträdd för måsar änder och äckliga duvor. Tyckte kussarna och brorsan var skitkul, så de började kasta sina brödbitar mot mig . Japp dä ä bah käääärlek !
Funderar starkt på att dra ut och köpa mig en glass . Skulle inte det vara sjukt gott eller ?! Tror det blir en kopp tea eller kaffe på balkongen först , måste ju passa på medans solen är uppe .

Ohh äckliga djur , söta men extremt farliga . Ungefär som lejon.

Dagens kläder består idag utav :
randig slapp tee
Upprullade Grå jeans
Vita tygisar
glajor


Kommentarer
Postat av: Anonym

znigging ! :P<3

2009-04-07 @ 12:06:25
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0