Ge mej skooor !



Tjuhoo !
Här ligger jag i brorsans rum och kollar på Heroes. Har proppat i mej massa ostbågar också , så nu känner jag mej ganska så nöjd ! =)

Idag har jag inte gjort något spec , bara varit på praktiken och sedan direkt hem. Var så jäkla trött idag.

I morgon får vi reda på om det blr jobb i helgen eller inte. Håll tummar och tår , för pengar behövs verkligen. Är sjukt sugen på att handla kläder och skor ! =D hohoho
Var meningen att jag skulle festa i helgen , men jag tror att jag skippar det. Tar en slapparhelg med godis och sånt . Sparar mej till helgen efter helt enkelt ! =D

Kommentarer
Postat av: Disa

jag vill också ha skor och kläder... och ett jobb!:D haha! Puss (L)

2008-09-11 @ 22:13:10
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0