Äntligen fredag !

Hellojs !
Blir ett snabb inlägg nu för jag måste kila ner och styla mitt nyklippta hår och packa kläder och skit . Ska sova i stan i natt , möter Felice där inne vid kvart över 8 eller nått och så drar vi vidare till Petra tills vi kommit på vad vi ska göra med denna sköna freda'kvällen ! =)

Som sagt så har jag äntligen klippt mitt mycket slitna hår och nu ska det inte finnas en sliten topp kvar ! Tack gode gud för det =) Bilder på håret kommer senare för jag måste som sagt styla det lite !

Alltså , jag måste typ avreagera mig lite . Är lite smått arg just nu för en sak som hände på min brors skola när dom hade friluftsdag. Ett gäng "coola" 13 taggare från sjuan tyckte tydligen att det skulle vara väldigt coolt och tufft att misshandla en jämnårig kille . Och sparkade och slog på honom . Tillslut kom både polis och ambulans till platsen ! Men hallå grabbar vad är det för fel på er ? Serriöst alla ungdomar är ju framtiden. Är det så framtiden ska se ut då rå? Massa jäkla arga människor som går och sparkar på varandra ? Nej för fanken , sluta slåss och kramas i stället . Det här blir jag riktigt arg på . Och jag slår vad om att om de där killarna som slog inte hade varit ett helt gäng så skulle dom inte vågat gjort ett skit . BAJSUNGAR !

Så nog om det . Nu ska jag gå och göra nytta .

KRAM hej ! <3


Felice jag tycker lite synd om dej , drack en kaffe på vägen hem för att
piggna till ! Och du vet hur jag blir när jag toppar min
trötthet med Kaffe och socker ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0