I <3 Latte ?!


Haha rolig kommentar jag fick av Dahaavid da man förut idag !
Men det är välklart jag kan fixa massa pappgubbar av alla i klassen ! Fy fanken vad kul det skulle se ut !
I naturlig storlek och allt ! Inte lääskigt eller så ! =P



Ledsen att jag inte bloggade något mer igår sen , men jag hade så hemskt ont i huvudet att jag var
tvungen att lägga mej i sängen så fort jag kom hem .
Låg och yrade som en liten höna . Men mammsen kom upp och masserade mina tinningar .
Tror det var det som gjorde att det gick över ,
för min mamma är den bästa i hela världen , nanananaaa !

Idag har jag varit och fikat med Gabbe efter praktiken , tog en Latte , så klart !
Så kom Felicefiis , hon och jag tog en runda på stan , kolla kläder och skit.
Gabbe som inte gillar att gå på stan gjorde nått annat så länge !
Sen var han Snäll nog att köra hem mej ! Heela vägen fram till dörren ! =)
Tack Gabbelitoo du är allt en snäll Grääb !


Jääh I know ni avundas att jag lyckades göra en så vacker bild i PS .
Men min dator är inte som den ska , med andra ord ...
jag är inte som jag ska och har inte orken just nu att fixa så att det ser bra ut ! =P
Men det är meningen att ni ska fatta hur mycket jag gillar Latte ! =)



Snart ska jag sova ! =D
I morrn börjar Felice på Praktiken , riiiktigt skoj ! =)



Ps. Amanda jag saknar dej massor . Love you till månen och tillbaka ! <3 Ds.

Kommentarer
Postat av: Disa

aww, danni riktigt fin bild jööh! hahaha, förstår verkligen budskapet xD i mitt kaffe på den bilden hällde jag bara i mjölk ?:P haha, inget komplicerat om man säger så xD men öööhh, vi ses på lördag!! partyy partyy :D

2008-09-25 @ 23:40:42
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0