FREDAG !

Fredag fredag fredag ! Va ska folket göra idag då? Jag funderar på en myskväll med godis och film , nån som är på ?

Kanske ska städa lite när jag kommer hem också , men det blir en senare fråga. Brukar vara ganska så trött när jag kommer hem från praktiken !

Usch jag har verkligen inget roligt att skriva just nu. Men när jag kommer hem kanske ! =)
Nu ska jag tävla med Elin om fulaste minen. Vi avslutade aldrig det förut för vi började asflabba . Kan hända att Elin sötnöt vinner tävligen ! =D

Hörs sen ! BYEE <3


She's cute ! =D

Kommentarer
Postat av: elinolofsson

lätt att jag vinner. :D haha <3

ingen kan va snyggare än mig när jag väl går in för det. ;D haha , love u darloo <3

2008-09-12 @ 12:53:35
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0