Sega måndag !

Seg segare segast. Japp det är jag idag det. Var så nära på att stanna i sängen i morse , men det är väl inte så konstigt när man har haft praktik hela veckan och jobbat hela helgen . Ingen vila här inte ! Så när jag kom hem idag smällde jag i mej glass och Panpizza , glodde lite på tv och sedan somnade jag som den lilla gris jag är ! Mycket skönt .

Nu ligger jag i sängen , kollade på mitt i nyllet nyss och ska snart sova . I morrn väntar det mer slit på praktiken . Mina händer längtar inte . Dom är helt pappercuttade ! =/  ;)


Det är dom här jäkla lejona som får mina händer att se ut som 7 svåra år !
DOOOH !


Nu ska jag sova ! Bye alla sötisar ! <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Martin tycker skorna är skitfula,

jag är kär i dom!

2008-09-16 @ 18:30:56
URL: http://fannymatildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Disa

tackar tackar :D me like it!:D Jaha, fan va kul!:D lägg in massa bilder då!:D ska du göra ngt speciellt?:D Puss

2008-09-17 @ 13:07:27
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Postat av: David!

ÅH kan ni inte fixa pappdockor av valfri person som vi kan ställa i klassrummet? Tänk dig en pappdocka av varje person i klassen, och när någon saknas ställer man dit en docka!! Är det inte en bra idé eller?

2008-09-24 @ 13:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0