ny mobil ?!

Har ni missat nya värsting telefonen från samsung eller ? Det har inte jag i alla fall , I Love it !


Snygg va ? Avundssjuka ? klart ni är , den är het och BAARAA MIN ! Nej jag skojar bara , hatar att jag måste ha den men jag har inte mycket till val. Samma nummer i alla fall så ni kan fortsätta att ringa och messa mej som förr !

Idag har jag inte gjort alls mycket. Kände mej cool så jag hängde med Gabbe på en biltur, var ju tvungen att se om han kunde köra bra eller inte ! hehe. Vi hälsade på en kompis till honom och sen körde han mej till bussen.

När jag satt och väntade på bussen kom det fram en medelålders man till mej och frågade om jag kunde hålla koll på hans ryggsäck medans han gick på toa. Klart jag kunde det , jag är ju så trevligt så why not. Men lite mysko var det allt , jag fick inte ens ett tack ! =P

Mannens sjuktsnygga rygga ! Skinn för fasen ! =P

Nu ska jag kolla med pappa om vi ska gå till Ica snart , jag är så sjukt rastlös. Sen ska jag göra en matlåda för i morrn är det praktik som gäller .Wiihooo !

Bye my dears <3

Kommentarer
Postat av: Fani

så det var alltså DEN mobilen jag ringde till tidigare ikväll, HAHA 8) "klockan tre, på dagen?!" - ofta xD sexig ryggsäck (y) puss gumman<3

2008-09-04 @ 00:31:07
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Disa

haha, som jag sa tidigare, huvudsaken är att man kan ringa från den och till den och sen sms då! :) tänk på min stackars mobil, helt fucked up xD

Jag vill ha den där ryggsäcken , den var schnygg ^^ hahaha!

2008-09-05 @ 22:11:40
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0