Naajs skola !

Hallå hallå !

I morsen försov jag mej igen , måste skärpa mej nu. Får icke fortsätta vara en slöfis på mornarna !

Men idag hade jag lika gärna kunnat vara hemma för tro det eller ej men vi hade inga lektioner alls idag. På första lektionen fick vi bara en uppgift, sen var läraren tvungen att åka hem till sitt sjuka barn , andra lektionen var också inställd pga. att våran lärare ligger på sjukan !
Kul att jag stressade i morse då !

Jaja nu sitter jag i alla fall här hemma hos Petra med en kopp kaffe och väntar på att Felice ska komma in till stan ! Vi ska vandra runt lite, kolla kläder o sånt. Sen måste jag hem och hämta massa saker och sedan tillbaks till Petra. Ska sova här till på söndag . Sköönt skönt !

Igår då , vad hände då . Jaa inget spec. Första praktiktorsdagen. Skönt att börja igen , Dra på sig jobbarbyxorna och slita lite. På måndag börjar treveckors perioden! Ännu skönare. Slippa skolan lite =)



Elin ute på rasten, så snygg ! Och jag i mina sexiga jobbarbyxor. Grrr...


Puss o svejs <3

Kommentarer
Postat av: Fani

eller hur, fullt ös medvetslös :D haha. kanske ses på stan sen då! :) puss<3

2008-09-05 @ 15:26:42
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Disa

haha , våran skola är allt bra flum den xD

men ganska skönt att alla lektioner var inställda måste jag säga, det är/var ju ändå fredag lixom!:D

Puss!:)

2008-09-05 @ 22:10:14
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0