Mjaaauuu

Goood Morgon God Morgon !
Hoppas alla har sovit gott för det har jag ! Ville inte gå upp i morse och det blev ju inte bättre av att det regnade ute. Men vet ni  vad , man måste gå upp, man har liksom inget val. Om man inte är en skolkers och det är inte jag ! =)

Nu har vi projektarbete vilket inte går så himmla bra eftersom vi slopat våran grundidé totalt. Vad ska vi göra nu ?! Kom med förslag !!??

I går var jag jag med som paketstöd till Felice. Det är inte alltid så lätt att handla åt en kille så vi små yrhönor glömde helt bort tiden och att mitt busskort går ut kl.19.00. Så i natt fick jag helt enkelt sova hos Moster Petra. Var ute på Långpromenix med Gabbe, Nice Nice !

Nu ska jag återgå till min grupp, känns som vi måste komma på nått nu , Annars kommer allt bli bajs bajs bajs !

Puss hejs hörs sen ! <3

Grattis till Körkortet Gabbe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0