Hyvlad nagel och uggisar !

Wihuu !
Trött , uttråkad och hungrig är vad jag är ! Men maten är snart klar och så börjar vänner nu så det är ju bra ! =)

Idag efter praktiken så kom Gabbe och hämtade mej , drog oss ner till stan och fikade lite...och eftersom vi endå var på stan passade jag på att kolla lite skor ! Hittade tre par på skopunkten som jag vill ha ! Bara att vänta in pengarna nu då ! Mihihi !

Nu ska jag kolla på vänner och Kryssa lite i H&M - katalogen ! HAHA Mamma jag hann före med kryssen ! =D


Bye my friends <3



checka smartDanni igår då ! Skulle hyvla ost och kände tydligen att det skulle
vara helkul att hyvla av sig tummnageln ! Hmm jäkla skit !



Den här veckan har jag bott i mina Uggisar ! Jag är ganska så glad att dom
är tillbaka ! Eller ?! =)


Kommentarer
Postat av: Fani

uggisar är najs, dom är varmt välkommna tillbaka håller jag med om. föresten träffar jag dej på lumidee på otten på lördag eller? ;D puss sötnos<3

2008-09-19 @ 02:20:31
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0