Honey I'm hooome

Nu har jag varit hemma ett tag , hunnit käka , kolla lite Tv och börjat tänka på vad jag ska se för film ikväll.
Idag fick vi även reda på om vi skulle jobba i helgen eller inte , Och gissa vad .....det ska vi ! =D Så jäkla bra , behöver verkligen pengar kan jag lova !
För tro det eller ej men vintern står och lurar bakom hörnen och då ska det bunkras upp med mössor, vantar och stora mysiga hallsdukar ! Och en varm snygg Jacka såklart ! Festkläder är det också lite ont om . Jaa med andra ord , extra pengar är grymt välkommna till min plånka !

Nae vet ni vad , vi hörs senare idag ! =)

puss and kram <3


Undra om man ska se denna ikväll ?


Kommentarer
Postat av: Fani

tack gumman, det var verkligen skitkul alltså! :D den där filmen är klockren, den ska du LÄTT se ja! puss<3

2008-09-13 @ 15:31:08
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0