Girlicious ft. Shawn J - Like Me (Reggaetone remix)


Kunde inte sova . Men det skulle vara så skönt . Låg och vilade en timma , satt inte så fel det heller !

Min läkare moster Petra trodde att jag hade magkatarr och/eller att det var för att jag är stressad ! Och har man magkarr  ska man tydligen inte äta skräpmat , dricka kaffe och alkohol . Sket sig direkt. Inte käkat något nyttigt idag och i morrn blir det kanske troligen vin och party ! Men efter lördag ska jag ändra mina matvanor och se om det hjälper ! =)

Fortfarande osäker på om jag ska ut i helgen , vet inte om jag vill om inte Felice ska med ! Jag och ett grabbgäng ?! Går det ? =P

Lyssna på låten och njut , blir ni inte festsugna ? =)

Bye <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

köp novaglucol på apoteket, tuggtabletter som faktiskt hjälper :)

2008-09-26 @ 23:02:09
URL: http://fannymatildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0