Fika i mängder !

Goddagens !

Hoppas allt är bra med alla , själver mår jag lite illa . Vet inte varför men jag har mått lite småilla hela veckan ! Ursch o fy.
Kom i alla fall hem nyss. Har varit på praktik vilket bestod av massor med skratt. Efter det fikade jag med Favvo Amanda<3 till halv fem typ och efter det fikade jag med Gabbe . Mötte Mello idag också , var ett bra tag sedan . Och som vanligt när jag och Gabbe fikar så träffar vi på massor av hans kompisar . Så vi Hängde lite med dem. Trevliga prickar det där =D

I morgon blir det troligen party party . =D Taggad som fanken . Men innan det ska vi till mormor och morfar och äta underbart god mat ! Moffis fyller ju år på måndag ! =)

Ska nog gå och lägga mej i sängen nu , kalla mej mes men jag kommer nog somna ganska så snart . Är trött och mår som sagt en gnutta illa !

Hörs i morrn =) Bye bye bonitas y bonitos ! <3


Kommentarer
Postat av: maaandy

bästadu<3

2008-09-26 @ 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0