Dumförklarad

Men guuud , sitter och har tråkigaste lektionen , sammhällskunskap med kungen av seghet ! Vi går igenom inrikes och utrikesnyheter och det verkar som om våran lärare är mot att göra nyheter till en intressant sak ! =P

Jag råkade dumförklara mej lite förut när han frågade mej om jag hade någon nyhet !

Jag: Nae men det är redan någon som har sagt min !
Läraren: Men säg den endå!
Jag: Aaa men den där orkanen.
Eriksson: Haha vad hette den då?
Jag: Ehh Oskar så klart ! Eller ?


Hmm jaa Danni du har då aldrig varit smidig ! =)

Nu ska jag återgå till lektionen. om en halvtimma ska jag och Disa på möte med lärarna. Vi ska klaga lite om hur ful våran skola är ! Wihuu ! =D

Smell Ya later ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0