Brick and Lace !

Hellu , här sitter jag i Petras kök med dagens fösta kopp kaffe! Mmm så gött ! =)
Ska snart hoppa in i duschen och sedan bege mej bort mot Pizzerian, jäpp jag känner mej nyttig idag ! =D  

Igår var det meningen att jag skulle med Felice på fest, men det blidde inte så . Inte för att det gör så där jätte mycket för idag ska det festas som bara den , Fullt ös medvetslös ! Jag ska väl ta och lägga in en bild på vad jag ska ha på mej ikväll, men det får bli senare, när jag duschat och inte längre luktar Go'morgon ! ;D


Är det kaske dessa två brudar vi ska se ikväll ?
Japp det stämmer ! =D




Hörs senare, Love <3




Kommentarer
Postat av: Julia

ja herre gud du är verkligen taggad du alltså xD yes vi ses senare sötnos! puss

2008-09-06 @ 16:41:34
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0