måååndag , .

Tråk tråk tråk ! Jaa jag har extremt tråkigt just nu , Plus att jag vet att i morgon ska jag göra en sak som jag absolut inte har lust med ! Men men får se om jag skiter i det kanske ! =P Jag har hört någon stanns att man inte måste göra saker som man inte vill ! Fast det stämmer ju inte alltid heller ! haha

Nej men gud vad usel jag känner mej idag , har ju verkligen inte gjort någon ting idag. Bara legat som en potatissäck i sängen och kollat på tv. Gjort avbrott i slöandet för att äta och sedan gått och lagt mej igen. Eller jo lite nytta har jag gjort , jag har hittat receptet på två av mina favoritätbara saker , nämligen munkar och brända mandlar ! =D

Jaja det är väl okej att ha sådana hära dagar ibland ?! Mitt huvud har ju trotts allt inte varit sig själv idag . Lite seg och ont !





Byee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0