Ferreperre hos LusBus !


Min Outfit för Lussan's 18års dag blev en svart kort klänning, svart satinJacka
Svarta strumpbyxor, vita klackisar stora klockan och ett guldhalsband !


Födelsedagsbarnet själv , söt som vanligt =D



Söta Amanda och Majs körde på Brillor ! Coolt va ? =D


Kände att jag med ville vara lika cool , lyckades inte helt och fullt men det
är tanken som räknas =)






Lussan blev som ett litet barn på julafton när hon fick vårt paket =D

Anna tyckte att Lussan grattiskort var ett av de roligaste korten Ever ! =D haha
har inte sett någon garva så mycket åt en groda . Men Jag håller med , Sjukt
roligt kort =D


Smygsups i köket (Y)


Bara för att visa att det även var killar på festen ! =P



Mycket rolig kväll trotts att jag drack en aning För mycket  !

Det roliga fortsatte även när jag kom hem !

Pappa överraskade mej i dörren så jag gick in i mammas o pappas sovrum och snackade lite skit. Slutade med att vi kollade på film från när jag var liten !
Nee men jag menar det är väl inte varje dag man sitter knöl i soffan med sin mor och far och kollar på nostalgifilmer från när man var liten liksom ! Nån gång ska man väl göra det också ! =D


Kommentarer
Postat av: disa

jäääklar va het du var !:D sjukt snygg party party utstyrsel, ha det ute någon gång:D

2008-10-20 @ 22:58:03
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Postat av: Fani

gillade din lilla party-utstyrsel där alltså, hett som fan ;D lite hiphop-stylish sådär, haha (Y) puss <3

2008-10-23 @ 13:49:29
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0