Skam på torra land !

Men gud vad är det jag ser ?! Sist jag bloggade var för 6 dagar sedan . Är det rätt eller ? Nae skulle inte tro det . Skärpning för fasen ! Vad har hänt sedan dess då? Jaa ganska så mycket faktiskt .
Jag har:
- Sovit hos petra och haft mys med mina tjejor 
- jobbat 
- Festat
- varit på barnkalas i förorten o käkat mej tjock på kakor och tårta
- Jag har varit otroligt trög och sagt väldigt korkade saker
- skrattat så mycket att jag fått kramp i käkarna och träningsverk i magen
- sett världens bästa film "mamma mia "
- Satt upp ett knasigt mål som jag förhoppningsvis lyckas med ! Men det är hemligt , nyfikna ? =)
 
Sen har ju LusBus blivit 18 . Stort Grattis till dej ! <3


Ja men det är väl mina dagar i snabba drag. Jaa vissa saker vill jag inte skriva med =P

Nu ska jag snart sova , skola i morrn...Sen har jag inget mer planerat . Känns lite mysko ..... Gudars vad ska jag göra i morrn ?

Vi hörs i morrn . Lovar =) Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0