Jag vill så mycket..,


Jag vill att det ska vara sommar, sol och värme ,.


Jag vill bada i iskallt vatten ,.



Jag vill bada i poolen ..,


Jag vill att det ska vara vår så denna goda cider kan komma ut igen .,




Jag vill återuppleva denna bilresa till krogen en gång till ,.




Jag vill festa med mina Brudar (även ni som inte är med på bilderna =D )


Jag vill träffa SnyggEmma för hon är snygg ! =)


Jag vill veta vad jag och lus har så kul åt !


Jag vill se ut som en B**sKorv i ansiktet igen !



Jag vill ha en rosa bike med matchande hjälm ! ;D

Jag vill Inte tälta , men jag vill ha massor utav hundralappar !


Jag vill gå med en katt i koppel tillsammans med Felice och Elin ! =P


Jag vill att Amanda ska vara här , men det är hon inte  ! Attans !


Min lista är längre , men det kan vi ta en annan dag . Ville mest säga att jag lever trotts att jag inte boggade igår. =D

Nu ska jag snart sova för i morgon kl 12 får vi nämligen finbesök ! =)

Natti <3

Kommentarer
Postat av: maaandy

hahah okej, brukar vara ful på kort men där kom fan det ultimata haha så ugly! and i miss u like crazy!

2008-10-26 @ 07:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0