Mot eller för abort ?!

Alltså nu sitter jag här i sängen och kollar på en jäkla debat om abort. Var meningen att jag bara skulle gå in på textTv o kolla hur det gick i fotbollen, när jag hörde nån skev gubbe sitta och pridika om hur tjejer inte ska få göra abort om de inte blivit våldtagna, utsatta för insest.
Men hallå Gubbsen , du kan inte ens föda barn , du har ingen aning om hur en tjej som blivit oönskat gravid känner sig. Det är väl ingen som sitter och känner Fyfaan va kul o göra abort. Men klarar man inte av att ta hand om ett litet barn så ska man väl ha chansen att ta bort det ?! Idiotii . Oh vad arg jag blir , man får väl göra som man själv vill ! Katastrof om det skulle vara olagligt med abort . Det skulle bli en massa strul då . Gubben i debaten kan gärna snacka när han är på tjocken , men tills dess kan han vara tysst ! =)

God natt . tvungen att gnälla av mej lite !


Kommentarer
Postat av: Anonym

helt sant. !:) <3

2008-10-03 @ 13:01:45
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0