Fyllekommentar by a DrunkDanni !

Jag tror att lördagens fyllekommentar gick till mej ! Japp nu ska jag dumförklara mej själv . =P

Jag mamma och pappa sitter och kollar på filmen när jag är liten . Det är mitt födelsedagskals och någon filmar in morfar när han sitter och dricker kaffe ! Jag utbrister då :

Mamma mamma , Tänk så länge morfar har druckit kaffe !

Mamma : Vad sa du nu ?

Jag : Jaa asså jag har ju bara tyckt om kaffe i något år o han i Massor utav år *döstolt över att jag kom på det*

Mamma : Oh herre Danni , har du rökt något konstigt eller ?


okej ni kanske inte tyckte att det var kul , men om man var med eller om man ser det som jag gör om och om igen i huvet så är det riktigt kul ! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0