,..,

Jag känner mej lite så där ganska duktig.

Här om dagen klickade jag på den där sidan och skänkte atomatiskt pengar till bröstcanserfonden utan att betala ett öre
 (har ni inte gjort det så finns länken längre ner , inlägget heter tuttar tuttar tror jag )
Och idag var jag med och skrev på en lista mot att de tänker höja buss och spårvagnspriserna i Östergötland !

Jag tänker lite så här , man kan inte alltid göra stora dåd, men alla kan göra små . Och det här med bussarna, om dom höjer priserna kommer fler ta bilen och då förstör vi bara naturen ännu mer. 
Därför skrev jag på , plus att jag kommer inte kunna ta mej någon stanns om de höjer priserna. Inget körkort och lever på studiebidraget ! Hahaha ;)

http://www.namninsamling.com/ungdomar 
Klicka på länken och skriv på ni med om ni känner för det =D



Hej då , nu ska jag snart sova , tidig morgon i morrn ! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0